sobota, 13 października 2012

ballgrowns

Dzisiaj spędziłam w Muzeum Victorii i Alberta (V&A) z 5 godzin. Wybrałam się tam głównie ze względu na tę wystawę Sukni balowych (która niestety, w przeciwieństwie do większości, darmowa nie jest, a powiedziałabym, że nawet cholernie droga). Oczywiście zdjęć robić nie wolno (więc jedyne moje to zdjęcie plakatu reklamującego wystawę - też śliczny - i sukienka też fajna), szkicować nie można, no i niestety jak na mój gust wybrali suknie zbyt nowoczesne. Ale było kilka perełek i przekopawszy się przez źródło zwane internetem je znalazłam - oto one :)



Tomasz Starzewski 1996 (czarna), Vivienne Westwood 1994 suknia dla debiutantki (one dostawały białe - że niby niewinne są) Lady Bianki Job-Tyorant


















Victor Stubel 1955 dla Cecil Beaton (niebieska), Victor Eldelstein 1986 dla Lady Ann Heseltine
I na koniec: 'Zemire' Dior 1954(różowe i to strój wieczorowy, nie sukienka) Elizabeth Emanuel 1999 noszona przez Elizabeth Hurley w reklamie perfum: Estée Lauder
oraz
 linki do 2 filmów wyświetlanych w czasie wystawy: 1. Fashion in the Castle 2. Fashion in the future proponuję też pooglądać tu duuuużo ładnych sukienek

słówko dnia: negligence - zaniedbanie

Brak komentarzy: